NAJBOLJE ŠTO MOŽETE DA DOBIJETE JE NAGRADA OD KUPACA

NEZAVISNA, TRANSPARENTNA METODOLOGIJA KOJA UKLJUČUJE SVE GLAVNE KONKURENTE U INDUSTRIJI

Istraživanje koje se fokusira na primarnu delatnost u potrošačkoj industriji a to je trgovina. Kako bismo kupcima, korisnicima i potrošačima uopšte ponudili prave odgovore, u saradnji sa istraživačkom kompanijom NielsenIQ, koja ima veliko iskustvo u ovoj oblasti, pripremili smo metodologiju koja razdvaja glavne faktore u procenama korisnika. Odvojićemo prodavnice po delatnostima. Maloprodajni lanci, apoteke, prodavnice tehničke robe, sportske radnje, specijalizovane prodavnice itd. samo su neke od mogućnosti… a kako je to u našem standardnom konceptu, u svakoj branši može biti samo jedan koji će se ponositi titulom IZABRANA PRODAVNICA GODINE.

Pečat je pravi putokaz za kupce kada žele da se uvere da pronalaze najbolje prodavnice za svoje potrebe.
Sve prodavnice žele da stvore pozitivno i nezaboravno iskustvo za svoje kupce. Naša istraživanja i evaluacija klijenata pomažu prodavcima da shvate šta kupci misle o svojim prodavnicama i često o proizvodima i uslugama. Kompanije mogu da koriste ove informacije da poboljšaju svoje ponude.Istovremeno čini ovaj rejting odličnim za poređenje vaše kompanije sa konkurencijom. To vam može pomoći da donesete odluke o tome kako možete da se razlikujete od konkurencije i kako možete da poboljšate svoju konkurentsku prednost, uslugu i ponudu.

Ocenjivanje prodavnica je dragocen alat za sve koji učestvuju na tržištu. Prikažite performanse i prepoznavanje klijenta. Istaknite se iznad svih u svojoj industriji. Dozvolite sebi da nagradite svoju radnju transparentnim znakom i nezavisnom metodologijom u koju veruju kupci i proizvođači.

Naša istraživanja i koncept su rezultat saradničkog razvoja sa kompanijom NilsenIQ. Studija je zasnovana na poverenju potrošača u prodavnice i trgovačke lance. Fokusiran je na preporuku potrošača. Posebna karakteristika istraživanja su temelji koji prodavnicu čine atraktivnom u očima korisnika i mogučnost sleđenju trendova i uvođenju novosti i zahtjeva kupaca.

METODOLOGIJA

Nezavisna i transparentna metodologija, koja je odraz mišljenja opšte populacije srpskih korisnika, zasnovana je na studiji u kojoj će svi veliki konkurenti biti uključeni u pojedinačne industrije. IZABRANA PRODAVNICA GODINE ili ne, saznajte da li ste prvi izbor u očima korisnika ili zašto niste. Studijski izveštaji iz istraživanja NielsenIQ mogu biti koristan alat za vas i analizu vaših prodavnica kroz prizmu različitih faktora koji grade vidljivost i uspeh prodavnica.

POVERENJE

ATRAKTIVNOST

INOVATIVNA SPOSOBNOST

DRUŠTVENA ODGOVORNOST

PREPORUKE KORISNIKA

KRITERIJUMI U ISTRAŽIVANJU SU:

PREPORUKE KORISNIKA, koje čine najveći udeo u ukupnom rezultatu
POVERENJE kupaca u prodavnicu i iskustvo kupaca u samim prodavnicama
ATRAKTIVNOST radnje
INOVATIVNE SPOSOBNOSTI. Sposobnost uvođenja inovacija, prilagođavanja trendovima i zadovoljavanja potreba i želja kupaca.
DRUŠTVENA ODGOVORNOST prodavnice, kao odgovor na inkluzivni odnos prema društvu i mogućnost šire društvene inkluzije, uključujući vrednosti i poslovanje kompanije

Saznajte šta vas izdvaja od konkurencije u ovoj tesnoj trci. Gde jeste, ili niste bolji. Zašto kupci biraju ili ne biraju vašu prodavnicu?

PARTNERI