Project Description

Preduslov za uspešnost svake kompanije ili proizvoda je praćenje trendova tržišta i potreba potrošača. Trend kategorije brijača u Srbiji sličan je onom u ostatku Evrope, a ukratko bi mogao biti opisan putem tri činjenice: dominacija (i dalji rast) segmenta jednokratnih brijača (naročito sa tri oštrice), rast učešća ženskih brijača i sve veća orijentacija potrošača ka proizvodima za osetljivu kožu. Miss Soleil Sensitive je odgovor BIC-a upravo na ove trendove. Tri pokretne oštrice i rotirajuća glava čine da brijač glatko klizi preko kože prateči konture tela i pružajući temeljnije brijanje sa manje iritacija (unapređenje u odnosu na postojeći Miss Soleil). BIC paleta ženskih brijača je sada proširena ovom premijum propozicijom za koju smo sigurni smo da će doprineti daljoj afirmaciji Miss Soleil brenda – jednog od vodećih ženskih brijača u Srbiji.