O NAMA

Naša smernica je da vodimo kupce ka najboljim inovacijama u pojedinačnim kategorijama prodaje, prema izboru samih kupaca. Naše istraživanje se zasniva na tradiciji “Word of mouth” i preporuci kupaca. Istraživanje se sprovodi uz pomoć nezavisnog renomiranog spoljnog istraživačkog partnera – NilsenIQ. Naš koncept je transparentan i uživa poverenje kupaca, proizvođača, distributera, i istraživačkih agencija. Naša namera je da istaknemo najbolje inovacije, jer su inovacije i stalna adaptacija na kupce jedini način da napredujemo i rastemo. Proizvodi koji su ubedili kupce svojim inovacijama, kvalitetom, upotrebljivošću treba posebno istaći i označiti – našim prepoznatljivim crvenim pečatom IZABRAN PROIZVOD GODINE

IZBOR KUPACA

IZABRAN PROIZVOD GODINE je univerzalni i autentični znak potrošačkog glasa, izbora i priznanja. Verujemo da su samo kupci jedini pravi ‘stručnjaci’ kada su u pitanju masovni maloprodajni proizvodi i usluge. Naš pečat je izbor kupaca kroz sveobuhvatno, dosledno istraživanje zasnovano na reprezentativnom uzorku kupaca svake kategorije. Istraživanje uzima u obzir glavne konkurente i, kao izveštaj, uvek se dostavlja nominovanim proizvođačima.

PEČAT BROJ 1

Voted Product of the Year – IZABRAN PROIZVOD GODINE je pečat broj 1 u svetu, u regionu i u Srbiji. Poverenje proizvođača, distributera i kupaca potiče od njegovog globalnog prisustva u više od 40 zemalja širom sveta i aktivnih koncepata koji posluju od 1987. Naš pečat je referencija industriji i prepoznat od strane proizvođača I istraživačkih agencija

SVEOBUHVATNO I DETALJNO ISTRAŽIVANJE

Naš proces i metodologija dosledno stavljaju selekciju i razmišljanje kupaca na prvo mesto. IZABRANI PROIZVODI GODINE su stoga isključivi odraz selekcije i preferencija kupaca. Za sve proizvođače koji nominuju svoje proizvode ili usluge, istraživanje pruža sveobuhvatan uvid u razmišljanje klijenata o proizvodima ili uslugama u svakoj kategoriji. Našu globalnu, nezavisnu metodologiju proveravaju stručnjaci i uzimaju u obzir najveće globalne potrošačke kompanije. Pečat IZABRAN PROIZVOD GODINE je dokazan, pouzdan, uspešan koncept koji dostiže više od 5 milijardi potrošača na globalnom nivou. Usuđujemo se da kažemo da je naše istraživanje globalno najtemeljnije istraživanje mišljenja kupaca o novim proizvodima, na tržištu.

NAJBOLJE ZA INOVACIJE

Inovacije, promene, i usavršavanje su suštinski izvor rasta, razvoja i napretka. Inovacija je jedini ključ uspeha! Inovacija je proces kreiranja vrednosti koji funkcioniše primenom novih rešenja na postojeće probleme potrošača. Inovacije koje klijenti proveravaju u saradnji sa marketingom su: IZABRANI PROIZVODI GODINE

KUPCI U SRCU KONCEPTA

IZABRAN PROIZVOD GODINE je pečat i izbor srpskih kupaca i domaćinstava. Garancija na najbolje inovacije u kategorijama. To diktira sposobnost proizvođača da slušaju potrošače i njihov izbor. U neprozirnom mnoštvu noviteta proizvoda ističe one koje su potvrdili kupci.

NAČIN IZBORA

GLAS POTROŠAČA

Pečat se dodeljuje na osnovu glasova velikog broja potrošača u nezavisnoj, nacionalno reprezentativnoj studiji koju sprovodi spoljna, nezavisna istraživačka kompanija u zemlji.

RAZLIČITE KATEGORIJE

Različite kategorije roba i usluga uključuju svu robu i usluge široke potrošnjeFMCG, OTC, DIY i mali kućni aparati, telekomunikaciona oprema i usluge, bankarske i osiguravajuće usluge, auto-moto, … U svakoj kategoriji može biti samo jedan pobednički proizvod.

OBJAVLJIVANJE POBEDNIKA

Pobednički proizvodi saopšteni su na godišnjoj ceremoniji dodele nagrada koja se održava u svakoj zemlji učesnica. I pobednici i finalisti dobijaju opsežnu studiju istraživanja o potrošačima.

MARKETINŠKI ALAT

Nagrađeni proizvodi imaju pravo da koriste pečat u svojim marketinškim komunikacijama godinu dana. Dokazano moćan alat za prodaju i aktivaciju koji povećava testiranje proizvoda, distribuciju, svest i pr

METODOLOGIJA IZBORA

1

NOMINACIJA

Proizvodi (proizvodi i usluge) koji sadrže inovacije, novitete, promene, poboljšanje u poslednja 24 meseca.

2

STRUČNA PROCENA

Pregled i provera informacija nominacija i kategorija

3

ISTRAŽIVANJE

Istraživanje među srpskim kupcima odgovornim za kupovinu u domaćinstavu, ‘Real Life’ testiranje proizvoda u normalnim životnim situacijama

4

SVEČANA DODELA NAGRADA

Svečana dodela nagrada za izbor srpskih kupaca. Objave pobednika u medijima i PR-u.

Koncept IZABRAN PROIZVOD GODINE zasnovan je na strogoj, ujednačenoj metodologiji, koja se dosledno primenjuje u više od 40 zemalja i više od 5 godina u Srbiji. Istraživanje sprovodi i obrađuje nezavisni institut međunarodne reputacije – NilsenIQ, koji garantuje verodostojnost rezultata i besprekornu integraciju rezultata testova.

DOSLEDNA METODOLOGIJA

TRANSPARENTNOST, TAČNOST, JEDNOSTAVNOST

STUDIJA PREPOZVANJA SVOJSTVA PROIZVODA

INOVATIVNOST

ATRAKTIVNOST PRIZVODA

NAMERA ZA KUPOVINU

TESTIRANJE – ZADOVOLJSTVO KUPACA

ZADOVOLJSTVO
KUPACA

+ 1.000 ispitanika reprezentativnih za stanovništvo: najveća studija potrošača za marketinšku konkurenciju

PREDNOSTI PEČATA IZABRANOG PROIZVODA GODINE

ISTIČE inovativne proizvode
JAČA Reputacija proizvoda i brenda
POTVRĐUJE Izbor kupaca
OBEZBEĐUJE nezavisno istraživanje i validnost
PODSTIČE razvoj
OMOGUĆAVA Promotivne kampanje
POVEĆAVA interesovanje za proizvod
POBOLJŠAVA Odnos sa kupcima
RAZLIKUJE Proizvod od konkurenata
NAGRAĐUJE Izbor kupaca
DOPRINOSI na odluku o kupovini
STIMULIŠE Planove prodaje

ŠTA NAS RAZLIKUJE OD DRUGIH PEČATA

POVERENJE - Višedecenijsko poslovanje donelo je mogućnosti za saradnju i uspostavljanje poslovnih odnosa i poverenje sa vodećim globalnim inovatorima u potrošačkoj industriji kao što su: Procter & Gamble, Unilever, L'Oreal, Johnson & Johnson, Nestle, Henkel, ...
GLOBALNOST - Dugoročno globalno prisustvo u više od 40 najrazvijenijih zemalja sveta. U svakom od njih radimo ka istom cilju: da vodimo potrošače do najboljih inovacija i najinovativnijih proizvoda na tržištu.
NEODVISNOST - Inovativne proizvode nagrađujemo kroz nezavisna istraživanja među kupcima. Istraživanja se sprovode nezavisno i transparentno sa istraživačkim agencijama koje su lideri u istraživanju tržišta, kao što je NilsenIQ.
METODOLOGIJA - Bliska saradnja sa istraživačkim kompanijama u razvoju najtemeljnijeg istraživanja o potrošačima i njihovom razmišljanju i percepciji proizvoda. Uključivanje ličnih iskustava potrošača sa proizvodima
DOKAZANI REZULTATI - Mišljenje potrošača rezultira prodajnim rezultatima. Povećanje interesovanja, preporuka kupaca, promocija kupovine,
MIŠLJENJE POTROŠAČA - Mi smo procena i mišljenje potrošača, odražavamo subjektivno mišljenje potrošača.

ZAŠTO INVESTIRATI U IZABRAN PROIZVOD GODINE ?

  • Pokažite svoju sposobnost da slušate potrošače.
  • Pečat br. 1 u Srbiji u očima potrošača i ključnih igrača
  • Jedinstvena, potpuna, verodostojna metodologija sprovedena na nezavisan način

  • Nedvosmislen i relevantan za vaš proizvod i brend.
  • Efikasnost prodaje: +25% u proseku, prema svedočenju naših pobednika
  • Sticanje novih kupaca: +260% u proseku*
  • Vaš proizvod u centru pažnje, u poslednjim trenucima procesa kupovine
  • Optimizacija pojavljivanja u prodavnicama
  • Budite kreatori priče… Inovativni proizvodi pobeđuju!
  • Vaša inovacija zaslužuje veći uspeh!

VAŠ CILJ:

Dajti potrošačima – jedinim pravim stručnjacima – glas.
Konstantno privući pažnju potrošača (na ambalaži, prodajnom mestu, medijima, uticaju itd.).
Aktivirati potencijal svog proizvoda/usluge kroz sve marketinške aktivnosti.
Povećajti prodaju novih proizvoda/usluga.

NAŠI PARTNERJI