Istraživanja su pokazala da je upotreba našeg pečata najefikasniji način za privlačenje pažnje.
0
globalnih kompanija veruje našoj metodologiji i istraživanju
0
srpskih kupaca, reaguje na naš pečat
0
Kompanija se globalno vraćaju sa nominacijama
Naši pečati su izuzetan marketinški alat zaproizvode i usluge široke potrošnje, brendove i prodavnice
PRIMERI KORIŠĆENJA I SAVETI
Korišćenjepečata na digitalnim i društvenim mrežama i kanalima jedan je od najpopularnijih načina da naši pobednici podele svoj uspeh. Na kraju krajeva, to je brzo, isplativo, i dostiže neverovatan broj potrošača u kratkom vremenskom periodu – bez obzira da li ste startup ili multinacionalna, uverite se da svi vaši klijenti znaju da ste izabrani i da ste broj 1! Ako se fokusirate na digitalne i društvene medije kao svoju glavnu strategiju nagrađivanja, imamo nekoliko saveta, tako da ćete videti najjači porast prodaje od ove vrste “napada”.
Počnite sa 1. – prvim danom od ceremonijom dodele nagrada.
Ceremonija dodele nagrada je odlično vreme da pokrenete svoju društvenu strategiju! Koristite slike i video zapise sa poklona da postanete trend i podelite svoje blistave, glamurozne snimke na Instagramu, TikTok-u, Facebook-u i X-u.
Aktivnost
Jedan, dobro angažovan tvit vredi hiljadu pregleda. Da biste povećali svoj angažman, možete pokrenuti poklon kako biste proslavili svoj uspeh – odličan način da pokažete svoje nove proizvode / usluge / brendove / prodavnice budućim ili postojećim kupcima / korisnicima!
Budite “fit”
Ne zaboravite da imate punih 12 meseci da izdvojite svoju nagradu! Podsetite svoje kupce tokom cele godine kako bi mogli da kupe vašu nagrađivanu inovaciju / brend ili u vašoj prodavnici. Proizvod godine promoviše pobednike tokom cele godine na različite načine i kroz različite aktivnosti, pa se pobrinite da vaš tim bude spreman.
Potrošači vole da vide čuveni pečat Proizvod godine na ambalaži i u prodavnici – a i mi! Ovo je jedan od najboljih načina da se pokrene snažan rast prodaje, jer kupci primećuju vašu pobedu u trenutku kada je to najvažnije: polica supermarketa. Na kraju krajeva, mnogo je verovatnije da će kupiti proizvod sa našim pečatom na njemu – ako ste ga osvojili, zašto se ne biste pohvalili njime? Naši primeri prikazani ispod, će vam dati neke sjajne ideje o tome kako da se izdvojite iz gomile. Uverite se, da je pečat jasno vidljiv, tako da kupci znaju da je vaš proizvod najbolji na tržištu!
Pobednici koriste štampano i tradicionalno oglašavanje sa velikim efektom. Bez obzira da li ciljate trgovinske kataloge ili druge letke, štampane oglase ili druga sredstva … Upotreba pečata je ključ za povećanje prodaje. Pogledajte neke primere prošlih pobednika ispod!
Do sada ne znamo za bolji način za hiljade i hiljade da prepoznaju vašu pobedu i nagradu od TV kampanje. Neki od najjačih prodajnih podizanja od pobednika su zbog upotrebe pečata na TVC-u, tako da možete biti sigurni da ćete videti najveći povrat investicije od vašeg uspeha, bilo da planirate potpuno novu kampanju fokusiranu na pečat koji ste osvojili ili dodajete pečat postojećem oglasu!
Upotreba pečata je ključ za povećanje prodaje, a zašto se ne pohvaliti tvrdnjama iz istraživanja u kombinaciji sa pečatom na velikim oglasnim tablama.
Pogledajte neke primere prošlih pobednika ispod!