HomeČesto postavljana pitanja

Često postavljana pitanja

1. Šta su pečati “Izabrani proizvod godine”, “Izabrani brend godine za poverenje”, “Izabrana prodavnica godine” i “Izabran proizvod privatne robne marke godine”?

Odgovor: Pečati su nagrada koje se dodeljuju na osnovu iscrpnog istraživanja među potrošačima / kupcima / korisnicima kako bi se nagradili proizvodi, brendovi ili prodavnice koje su se pokazale kao najbolje u svojoj kategoriji, na osnovu pregleda kupaca i korisnika.

2. Kako se dodeljuju ovi pečati?

Odgovor: Pečati se dodeljuju na osnovu anketa, anketa i testiranja među kupcima, gde potrošači glasaju za svoje omiljene proizvode, brendove i prodavnice. Pobednik je učesnik sa najvećim rezultatom.

Nema pobednika ako je rezultat niži od proseka kategorije koja se proučava u slučaju jednog učesnika.

3. Kako mogu da proverim da li je proizvod / usluga / zaštitni znak / prodavnica dobila pečat?

Odgovor: Informacije o primaocima pečata objavljuju se na našem sajtu, kao i u medijima. Svi učesnici takođe dobijaju obaveštenje i izveštaj o istraživanju kategorije od organizatora.

4. Šta znači ako proizvod nosi pečat “Izabrani proizvod godine”?

Odgovor: Ovaj pečat znači da je proizvod dobio priznanje za kvalitet, inovacije ili poverenje potrošača. Ovo može povećati poverenje kupaca i poboljšati prodaju.

5. Kako mogu da učestvujem u anketama da glasam za svoje omiljene brendove i proizvode?

Odgovor: Obično možete učestvovati u anketama putem online anketa koje organizuju istraživačke agencije. Pripazite na njihove zvanične stranice za informacije o predstojećim anketama.

6. Da li su pečati garancija kvaliteta?

Odgovor: Sa našim pečatima, to je sigurno. Sprovodimo opsežna nezavisna istraživanja o reprezentativnim uzorcima korisnika. Takođe, rezultate naših anketa kupaca dobijaju svi učesnici. Na ovaj način, kompanije, proizvođači, distributeri, predstavnici mogu se uvjeriti u izbor, istraživanje i mišljenje kupaca.

7. Zašto su naši pečati bolji i pouzdaniji od drugih?

Odgovor: Naši pečati su zasnovani na opsežnim istraživanjima i istraživanjima koja uključuju široku reprezentativnu grupu potrošača. Koristimo nezavisne istraživačke agencije kako bismo osigurali objektivnost i transparentnost. Pored toga, redovno ažuriramo naše procedure kako bismo ih održali u skladu sa trenutnim trendovima i očekivanjima potrošača. Preporučujemo da svi proizvođači, distributeri, agencije i potrošači sami provere način širenja, kao i transparentnost i rezultate istih pre nego što veruju ili odluče da koriste pečat.

8. Kako obezbeđujete transparentnost u dodeli pečata?

Odgovor: Transparentnost obezbeđujemo javnim objavljivanjem metoda istraživanja, demografskih podataka ispitanika i procedura za dodelu pečata svim zainteresovanim kompanijama. Potrošači i profesionalci mogu da provere naše rezultate i uverite se da su dodeljeni pečati važeći.

9. Koje vrste istraživanja se sprovode za dodelu pečata?

Odgovor: Sprovodimo istraživanje sa spoljnim nezavisnim partnerima na osnovu najviših standarda i ojačano spoljnom metodološkom kontrolom. Sva naša istraživanja su nezavisna, transparentna i odražavaju reprezentativni uzorak poznatih korisnika. Svi naši partneri su posvećeni i članovi Esomar Research Association. To nam daje sveobuhvatan uvid u mišljenja potrošača i njihova iskustva sa provajderima.

10. Kako vaše marke utiču na prodajne i marketinške strategije kompanija?

Odgovor: Naši pečati predstavljaju vrednost i poverenje, što pozitivno utiče na odluke potrošača. Brendovi koji primaju naše pečate vide povećanje prodaje i poboljšanu vidljivost. 

11. Koliko često ažurirate svoje istraživačke metode? 

Odgovor: Redovno pregledavamo i ažuriramo naše istraživačke metode godišnje kako bismo osigurali usklađenost sa trenutnim trendovima i potrebama potrošača. Pored toga, stalno se fokusiramo na poboljšanje procesa prikupljanja podataka i drugih relevantnih uticaja. 

12. Zašto bi kompanija trebalo da odluči da nominuje svoj proizvod, brend, prodavnicu?

Odgovor: Naši pečati pružaju samo mišljenje kupaca, korisnika određene kategorije ili industrije nominovanog proizvoda / brenda / prodavnice. Naša metodologija je otvorena i svim kandidatima pružamo izveštaj o samom istraživanju. Naši pečati su dokazano sredstvo i odličan, jedinstven način da se razlikujete od konkurencije. Dokazi su i u prodaji (prema svedočanstvima pobednika) i beleže izuzetne rezultate prodaje, poboljšanu vidljivost, učestalost kupovine itd.

© POY Adria d.o.o., Trnovska ulica 10, 1000 Ljubljana