Metodologija – DOKAZ KVALITETE I INOVATIVNOSTI

Naše pečate svake godine koriste proizvođaći na stotinama proizvoda i usluga, u supermarketima i prodavnicama širom sveta i rezultat su rigoroznog, nezavisnog, transparentnog i nezavisnog procesa.

Svake godine, proizvođači proizvoda, usluga, brendova i prodavnica u više od 40 zemalja svoje novine i inovativne proizvode, usluge ili svoje brendove uključuju u rigorozan nadzor potrošača.

Stotine kupaca i korisnika u Srbiji daju svoje mišljenje o proizvodima, uslugama i brendovima koji su im predstavljeni.

Pobednici se dokazuju u svojstvenim kategorijama kao što su hrana i proizvodi za domaćinstvo, proizvodi za čišćenje, lična nega, električni uređaji i drugi. Naši pečati su pečat odobrenja kupaca i garancija izvrsnosti.

Pobednici koriste naše pečate u reklamama, u prodavnicama, na ambalaži proizvoda ili u drugim kampanjama. Primaoci prestižnog pečata na taj način pokazuju drugim potrošačima svoju sklonost kvalitetu i inovacijama koje proizvodi, usluge, brendovi ili prodavnice pokazuju.

PROCES IZBORA U 5 KORAKA

01.

Nominacije

Prijem prijava za proizvode, usluge, brendove, prodavnice sa celog tržišta, uzimajući u obzir specifičnosti svakog pečata


02.

Sastav kategorija

Organizator i istraživačka agencija razvrste sve nominovane proizvode/brendove u homogene odgovarajuće kategorije.


03.

Istraživanje

Mišljenje kupaca i korisnika u nezavisnom istraživanju na reprezentativnom panelu koji odgovara opštoj populaciji srpskih kupaca. Glasanje na osnovu kriterijuma za pojedinačni pečat.


04.

Testiranje

Test proizvoda u stvarnom životu sa 100 domaćinstava za sve proizvode koji učestvuju. Testiranje se zasniva na potrošačkom iskustvu proizvoda i uključeno je u konačne rezultate studije.


05.

Objavljivanje pobednika

Pobednik se bira za svaku kategoriju posebno, koji dobija priznanje na godišnjem GALA DOGAĐAJU i može da koristi laskavu titulu u komunikaciji u periodu od godinu dana.


© POY Adria d.o.o., Trnovska ulica 10, 1000 Ljubljana